Ви тут:

Засідання Координаційної ради з питань розвитку підприємництва у м. Сєвєродонецьку

24-07-2019
Категорія: 

23 липня під головуванням першого заступника міського голови Олега Кузьмінова відбулось засідання Координаційної ради з питань розвитку підприємництва у м. Сєвєродонецьку.

На засіданні було розглянуто проект регуляторного акту «Про затвердження Положення про порядок встановлення режиму роботи об’єктів торгівлі, ресторанного господарства та побутового обслуговування на території м. Сєвєродонецька» у новій редакції.

За результатами розгляду до проекту було внесено ряд змін. Так, для отримання рішення виконкому про встановлення режиму роботи суб’єкт господарювання надає заяву встановленої форми із зазначенням бажаного режиму роботи об’єкту торгівлі, ресторанного господарства або побутового обслуговування, до якої додаються:

- копія правовстановлювального документу, що посвідчує зареєстроване право власності на об’єкт нерухомого майна (у разі відсутності інформації в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно);

- копія документу, який свідчить про право заявника на використання відповідного об’єкту (договору оренди /суборенди);

- копія документу, що посвідчує право власності або користування земельною ділянкою (для тимчасових споруд для провадження господарської діяльності);

- копія повідомлення Управління Держпродспоживслужби в м. Сєвєродонецьку про проведення державної реєстрації потужностей (для об’єктів ресторанного господарства та об’єктів торгівлі харчовими продуктами);

- копія документу що підтверджує зміну функціонального призначення приміщення (у разі зміни).

Щодо отримання рішення виконкому про встановлення режиму роботи на всесезонний торговий майданчик суб’єкт господарювання надає заяву встановленої форми із зазначенням бажаного режиму роботи, до якої додаються копія рішення виконавчого комітету Сєвєродонецької міської ради про надання дозволу на розміщення всесезонного торгового майданчику та копія паспорту прив’язки всесезонного торгового майданчика.

Підставою для відмови у встановленні режиму роботи є:

- невідповідність відомостей у документах щодо розташування, належності об’єкта торгівлі, ресторанного господарства або побутового обслуговування;

- невідповідність виду економічної діяльності, вказаного у заяві, виду діяльності, що вказаний у витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

- подання контролюючих або правоохоронних органів, стосовно обмеження режиму роботи об’єкту торгівлі ресторанного господарства та побутового обслуговування;

- подання встановленого переліку документів не в повному обсязі.

Членами Координаційної ради також були внесені деякі інші зміни, що регламентують режим роботи об’єктів торгівлі, ресторанного господарства та побутового обслуговування на території міста. За результатами засідання членами Координаційної ради усі зміни до Проекту були ухвалені одноголосно.

Кликните по изображению для просмотра в полном размере





Рейтинг: 
Средняя: 5 (1 оценка)