Ви тут:

Різниця ціни на ціннику та ціни в чеку. Чому вірити?

03-07-2018

До відділу торгівлі та з захисту прав споживачів Сєвєродонецької міської ради  продовжують регулярно надходити претензії від споживачів на невідповідність ціни на цінниках з ціною, яку вказує касир при оплаті товару. Це пряме порушення ст. 15 Закону України  «Про захист прав споживачів», а саме порушено право покупця на інформацію про товар. У разі такої розбіжності споживач може звернутися до адміністратора магазину, з вимогою повернути різницю між ціною на ціннику і ціною, вказаною в чеку. У разі відмови в задоволенні вимоги, для початку, треба залишити запис у Книзі відгуків і пропозицій (Книга відгуків та пропозицій є документом суворої звітності та порядок її ведення викладений в Інструкції про Книгу відгуків і пропозицій на підприємствах роздрібної торгівлі та у закладах ресторанного  господарства, затвердженої наказом  Мінекономіки від 24.06.96 р. № 349). Адміністрація магазину  зобов'язана дати в Книгу відгуків та пропозицій письмову відповідь протягом 7 днів і направити письмову відповідь споживачу за адресою, що вказана у претензії. У разі порушення термінів одержання відповіді або коли відповідь не задовольнила, споживач може скласти претензію (якщо потрібна допомога, звертайтеся у відділ торгівлі та з захисту прав споживачів) в 2-х примірниках і передати в магазин під розпис. Якщо результат не досягнутий, то право споживача звернутись до спеціалістів відділу торгівлі та з захисту прав споживачів Сєвєродонецької міської ради для вжиття відповідних заходів реагування (надати копію чека, відповідь на претензію) за адресою: м. Сєвєродонецьк, бульвар Дружби Народів, 32, 3-поверх, каб. № 82,№ 93   (тел. 4-44-11, 4-50-76) ».