Ви тут:

ДЕРЖЕНЕРГОНАГЛЯД УКРАЇНИ ІНФОРМУЄ

Категорія: 
05-06-2018

ДЕРЖЕНЕРГОНАГЛЯД  УКРАЇНИ  ІНФОРМУЄ

щодо завдань по підготовці до осінньо-зимового періоду 2018-2019 років

Незважаючи на проходження опалювального сезону 2017-2018 рр. в нашому регіоні (а це міста Сєвєродонецьк, Лисичанськ, Рубіжне, Кремінна, Сватове, смт. Троїцьке та Кремінський, Сватівський, Троїцький райони) в умовах складної геополітичної ситуації, складний фінансово-економічний стан теплопостачальних підприємств, а також недостатність паливно-енергетичних ресурсів у державі, минулий осінньо-зимовий період пройшов у сталому режимі, без масштабних аварійних ситуацій та технологічних порушень в роботі систем теплопостачання та теплоспоживання. Це свідчить про достатній рівень підготовленості як з боку споживачів, так і теплопостачальних організацій.

На сьогодення в області вже розпочато підготовку до нового опалювального сезону. Так, розроб-ляється комплекс заходів з підготовки житлово-комунального господарства до роботи в осінньо-зимовий період 2018-2019 років з урахуванням недоліків і слабких місць, виявлених в результаті проведених весняних оглядів та на основі аналізу експлуатації теплових господарств в попередньому ОЗП, а також згідно вимог постанов та розпоряджень Уряду, розпорядчих документів органів цент-ральної виконавчої влади.

Зокрема, розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 серпня 2017 р. № 569-р затверджена Концепція реалізації державної політики у сфері теплопостачання, реалізація якої передбачається у три етапи протягом 2017-2035 років. Відповідно до ]]>концепції]]> стратегічний підхід до реформування системи складається з трьох компонентів: перегляд порядку тарифоутворення, коригування системи розрахунків між суб'єктами ринку та зміна системи надання субсидій.

На першому етапі (2017-2018 роки) планується:     

  • актуалізація схем теплопостачання населених пунктів шляхом розроблення схем розвитку систем теплопостачання, які передбачатимуть оптимальне поєднання в межах населеного пункту різних видів теплопостачання (централізованого, автономного або індивідуального (поквартирного);
  • спрощення процедур щодо реалізації інвестиційних проектів, спрямованих на реконструкцію, модернізацію та розвиток підприємств;
  • сприяння використанню більш ефективних форм управління підприємствами;
  • стимулювання зниження рівня втрат теплової енергії під час її виробництва до 8 відсотків та транспортування до 12 відсотків;
  • забезпечення 100-відсоткового комерційного обліку спожитої теплової енергії;
  • завершення процедури удосконалення тарифної політики, спрямованої на встановлення уповноваженими органами тарифів, які покриватимуть капітальні та операційні витрати підприємств;
  • врегулювання питань передачі частини повноважень із встановлення тарифів на теплопостачання органам місцевого самоврядування;
  • впровадження механізму стимулюючого тарифоутворення;
  • сприяння переходу підприємств на двоставкові тарифи;
  • проведення заходів щодо підвищення рівня розрахунків за спожиті комунальні послуги;
  • перехід на розрахунки коштами в частині відшкодування підприємствам наданих населенню пільг та житлових субсидій.

Однак, одночасно з тим, не слід забувати про необхідність ефективного використання енергоносіїв як при виробництві теплової енергії та її транспортуванні, так і споживанні у місцевих системах. Тому завдання щодо реалізації техніко-економічної оптимізації схем теплопостачання, затверджуваних місцевими органами виконавчої влади, впровадження енергозберігаючих технологій та оснащення загальнобудинковими приладами обліку систем теплоспоживання житлового фонду є пріоритетними.

Держенергонагляд України нагадує керівникам суб’єктів господарювання про особисту відпові-дальність щодо організації належної та своєчасної підготовки енергетичних господарств до роботи в осінньо-зимовий період 2018-2019 рр., яка може забезпечити безперервне і надійне теплопостачання та гарантувати стале функціонування енергетичних систем в наступний опалювальний сезон. На кожному підприємстві, установі та організації, виходячи з місцевих умов та вимог «Правил підготовки теплових господарств до опалювального періоду», повинні бути розроблені та введені в дію організаційні та технічні заходи.

За підсумками проведеної роботи з підготовки теплових господарств до опалювального періоду з метою визначення стану готовності джерел теплової енергії та споживачів до роботи в ОЗП, у відповідності до вимог «Правил підготовки теплових господарств до опалювального періоду» їх власниками повинні бути створені відповідні комісії за участю державних інспекторів з енергетичного нагляду та проведені перевірки із складанням актів готовності у термін не пізніше 1 жовтня 2018 р.

У разі виникнення питань, пов'язаних з незадовільною підготовкою до осінньо-зимового періоду енергетичних господарств підприємств, організацій та установ регіону, Ви можете звертатися в Сєвєродонецьке відділення інспекції Держенергонагляду у Луганській області за адресою: 93400, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, пр. Гвардійський, 33, телефон/факс (06452) 5-48-25.

Сєвєродонецьке відділення інспекції Держенергонагляду у Луганській області





543