Звіт про стан виконання міського бюджету по доходах та видатках станом на 30.09.2021 року включно

04-10-2021

            З початку року станом на 30.09.2021року включно доходи міського бюджету по загальному фонду з урахуванням трансфертів склали 1 041 356,10 тис.грн., в т.ч.:

- податкові надходження – 782 439,20 тис.грн,

- неподаткові надходження – 8 939,00 тис.грн, 

- освітня субвенція – 135 274,30 тис.грн,

- інші субвенції – 114 703,60 тис.грн

     Профінансовані видатки за звітний період по загальному фонду міського бюджету з урахуванням субвенцій склали 754 292,63 грн.

Найбільша питома вага  видатків загального фонду здійснена за наступними напрямами:

  

тис. грн.

або %

Освіта 

360 305,35

47,77

Охорона здоров’я 

141 479,37

18,76

Соціальний захист 

27 331,80

3,62

Культура 

15 698,54 

2,08

Фізична культура та спорт 

36 407,06

4,83

Державне управління (апарат управління всіх структурних підрозділів по галузям, КП «Трудовий архів», старостинські округи, тощо)

95 714,20

12,69

Житлово-комунальне господарство

29 403,14

3,90

Заходи з економічної діяльності,

 в т.ч. транспорт та дорожнє господарство

           землеустрій та соціально-економічний розвиток

37 629,74

36 614,90

1 014,84

4,98

Запобігання та ліквідація надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха

878,83

0,12

Реверсна дотація 

9 444,60

1,25

 

 

Видатки бюджету розвитку.

       За рахунок спеціального фонду бюджету міської територіальної громади станом на 30.09.2021 року включно фінансування по бюджету розвитку становить 109 939,33  тис.грн.

Фінансування по бюджету розвитку у розрізі головних розпорядників склало:

Сєвєродонецька міська ВЦА - профінансовано 27 785,18 тис.грн, а саме:

  • внески до статутного капіталу суб`єктів господарювання – 27 352,18 тис.грн;
  • придбання обладнання і предметів довгострокового користування – 433,00 тис.грн.

 

Управління освіти – профінансовано 386,39 тис.грн, а саме:

  • придбання обладнання для закладів загальної середньої освіти – 386,39 тис.грн.

 

Управління охорони здоров’я – профінансовано 7 776,53  тис.грн, а саме:

-   придбання медичного обладнання – 6 914,78 тис.грн;

-   будівництво медичних установ та закладів – 861,75 тис.грн.

 

Управління соціального захисту населення – профінансовано 6 517,29 тис.грн, а саме:

  • придбання обладнання і предметів довгострокового користування для надання реабілітаційних послуг особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю – 359,60 грн;
  • грошова компенсація за належні для отримання жилі приміщення для особи з інвалідністю II групи, яка настала внаслідок безпосередньої участі в антитерористичній операції,  за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 1 001,14 тис.грн;
  • грошова компенсація за належні для отримання жилі приміщення для внутрішньо переміщених осіб, які брали безпосередню участь в антитерористичній операції, за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 5 000,00 тис.грн;
  • грошова компенсація за належні для отримання житлові приміщення для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 156,55 тис.грн.

 

Відділ культури - профінансовано 1 703,53 тис.грн, а саме:

  • придбання обладнання і предметів довгострокового користування для забезпечення діяльності бібліотек  – 37,06 тис.грн;
  • придбання обладнання і предметів довгострокового користування для забезпечення діяльності палаців i будинків культури, клубів, центрів дозвілля та iнших клубних закладів – 1 666,47 тис.грн.

 

Відділ молоді та спорту - профінансовано 394,17 тис.грн, а саме:

  • придбання обладнання і предметів довгострокового користування для забезпечення утримання та навчально-тренувальної роботи комунальних дитячо-юнацьких спортивних шкіл  – 379,37  тис.грн;
  • будівництво споруд, установ та закладів фізичної культури і спорту – 14,80 тис.грн.

 

Управління житлово-комунального господарства - профінансовано 23 760,53 тис.грн, а саме:

  • організація благоустрою населених пунктів – 1 209,91 тис.грн;
  • будівництво об’єктів житлово-комунального господарства – 11 741,62 тис.грн;
  • утримання та розвиток наземного електротранспорту – 10 809,00 тис.грн.

 

Відділ капітального будівництва профінансовано 41 104,69 тис.грн, а саме:

-   будівництво об’єктів житлово-комунального господарства –13 133,98 тис.грн;

-   будівництво освітніх установ та закладів – 3 487,54 тис.грн;

-   будівництво медичних установ та закладів – 51,50 тис.грн;

-   будівництво установ та закладів соціальної сфери – 781,07 тис.грн;

-   будівництво установ та закладів культури – 811,02 тис.грн;

-   будівництво споруд, установ та закладів фізичної культури і спорту – 6 909,03 тис.грн;

-   будівництво інших об’єктів комунальної власності – 2 050,95 тис.грн;

-   співфінансування інвестиційних проектів, що реалізуються за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку  - 106,34 тис.грн;

-   виконання інвестиційних проектів в рамках здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій – 2 676,16 тис. грн;

-   утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок субвенції з державного бюджету – 11 097,10 тис.грн.

 

Фінансове управління профінансовано 511,02 тис.грн, а саме:

-   інші субвенції з місцевого бюджету –511,02 тис.грн.