Ви тут:

Як відновити виплату пенсії та соціальної допомоги мешканцям деокупованих територій

08-10-2022
Категорія: 

Кабінету Міністрів України запровадив додаткові механізми для скорішого відновлення виплати пенсії та соціальної допомоги мешканцям деокупованих територій. Так, згідно з постановою КМУ від 16.09.2022 № 1042 протягом 3-х місяців після деокупації пенсіонерам та отримувачам державних допомог дозволено подавати заяви на поновлення виплат без додавання копій документів, що посвідчують особу, та через:

- сільського, селищного, міського голову,

- старосту,

- начальника військової адміністрації населеного пункту.

При цьому одночасно можна обрати зручний для себе спосіб отримання коштів:

- через поточні рахунки в банках ]]>https://cutt.ly/5VLL4w1]]> або

- Укрпоштою за місцем проживання ]]>https://cutt.ly/kVLLCRL]]>

Звертаємо увагу, що попри воєнний стан фінансування пенсій та соціальних допомог не припинялося. Недоотримані у зв’язку з тимчасовою окупацією кошти мають бути виплачені після подання відповідної заяви про поновлення виплати. Однак якщо Укрпошта не матиме можливості здійснювати виплату і доставку пенсій, кошти будуть перераховуватися на поточні рахунки, відкриті в Ощадбанку за зверненням пенсійних органів. Коли з’явиться технічна можливість відновити роботу Укрпошти, Ощадбанк поверне кошти, і виплату пенсії отримувачу здійснюватиме Укрпошта за місцем проживання.

Водночас зняти кошти зі своїх банківських рахунків українці можуть:

- на касі супермаркету, аптеки, АЗС під час оплати покупки. Така послуга доступна, зокрема, у торговельних мережах „АТБˮ, „Varusˮ, „Фораˮ, „Сім23ˮ, „Сільпоˮ, „Аврораˮ, „ОККОˮ, „WOGˮ тощо;

- на допомогою сервісів Укрпошти:

- перерахувати кошти з картки для отримання готівки у відділенні Укрпошти або з доставкою за адресою проживання за допомогою послуги „З картки додомуˮ -]]>https://cutt.ly/wVCg64K]]>

- зняти кошти через POS-термінали у відділеннях Укрпошти ]]>https://cutt.ly/WVClUjE]]> (за одну операцію можна отримати від 50 до 15 000 грн).

Якщо ж банківську картку було втрачено або загублено, необхідно:

- звернутися на гарячу лінію банку щодо її блокування;

- підійти до найближчого відділення банку для її поновлення або дистанційно замовити електронну банківську картку через офіційному веб-сайт або мобільний застосунок банку.

 

Джерело: ]]>https://www.facebook.com/IDP.legal.aid/posts/pfbid02zsVSV3iWfBaei341wyho...]]>





Рейтинг: 
Голосов пока нет